Contact center

Med vår Contact Center lösning får ni nöjdare kunder, löser ärenden snabbare och uppfattas proffsigare. I dagens uppkopplade samhälle vet vi att kunderna kräver snabb och flexibel återkoppling. Med vår lösning ser vi till att ni uppfattas snabbare och bättre än konkurrenterna. 

Avancerad kundtjänst – en konkurrensfördel

Fördelarna med ett Contact Center är många. När produkter tjänstefieras mer och mer är det just snabb och personlig service som kommer differentiera er och få er att upplevas som bättre än era konkurrenter. Vårt Contact Center är branschens snabbast växande, och är integrerat med experttjänsten Puzzel.

Alla kanaler på ett och samma ställe

Få en tydlig överblick och prioritera rätt! Låt alla era kontaktytor generera ärenden till ett och samma system så att ni systematiskt kan bearbeta, fördela och prioritera rätt. Genom att möta era kunder där era kunder är kommer ni uppfattas som flexibla, agila och proffsiga. Oavsett om era kunder väljer att fylla i formulär på webben, skicka mail, chatta, ringa, eller använda sociala medier hamnar alla ärenden i rätt kö, till rätt agent med rätt prioritet, på ett och samma ställe.

Effektivt både internt och externt

Optimera era resurser genom att få rätt underlag till att bemanna köer och mediakanaler korrekt. Ni bestämmer om vissa ärenden ska prioriteras högre och vilka agenter som ska ha tillgång till respektive mediakanal. Väl uppsatt fungerar det lika bra externt som internt för frågor som rör exempelvis säljsupport eller teknisk support.

Avancerade rapporter

Med hjälp av våra avancerade rapporter får ni kunskap om kund- och agentbeteenden vilket ofta är en förutsättning för att kunna påverka i rätt riktning. Ett bra sätt att öka lagkänslan hos agenterna är att arbeta mot gemensamma mål där det faktiskt syns att man gör skillnad.

Vårt Contact Center är helt oberoende och flexibelt

Det spelar ingen som helst roll var ni sitter geografiskt, vilken plattform eller vilket operativsystem ni använder, vilken telefonoperatör ni har, eller ens vilken växeltjänst ni har; systemet är helt webbaserat och fullt flexibelt. Öka och minska agenter efter behov och betala bara för det ni faktiskt nyttjar. Koppla på funktionalitet allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån er verksamhet.

Maximal säkerhet tack vare integration med Puzzel

Vår växel är integrerad med Puzzels Contact Center, vilket gör att vi kan erbjuda Sveriges säkraste telefonilösning. Skulle något system mot förmodan ligga nere backar Uno och Puzzel nämligen upp varandra. Skulle växeltjänsten gå ner kan ni fortfarande logga in i Contact Center- lösningen och ansluta med vilket nummer och vilken telefon som helst. Skulle Puzzel gå ner så kan ni svara i era softphones istället och samtalen kommer fram även då.