Rapportverktyg

Vårt avancerade alltjämt enkla rapportverktyg ser till att du kan skräddarsy dina rapporter och därefter prenumerera på dem. Få kontinuerlig koll på viktig statistik och viktiga nyckeltal. Välj mellan våra standardrapporter eller sätt upp dina egna, båda alternativen är lika enkla. 

Prenumerera på din drömrapport

Skräddarsy din perfekta rapport och prenumerera på den; lätt som en plätt! Rapporten kommer till dig automatiskt. I vårt system bestämmer du enkelt vilka som ska få rapporten, hur ofta och vilken typ av statistik rapporten ska innehålla. Enklare blir det inte.

Standard- eller specialrapport

Om du vill mäta specifika nyckeltal kan skapa egna specialrapporter. Du bestämmer själv vilken information som är viktig, till exempel statistik över inkommande, utgående, eller missade samtal. Vi erbjuder självfallet också en uppsättning standardrapporter. Oavsett vilken typ av rapport du använder kan du alltid välja vilka användare, grupper eller nummer du vill titta på över vilka perioder.

Låt dig inspireras av våra mest populära rapporter

Ledningsgruppen – Nyckeltal för övergripande kundservice  

Säljchef – Utgående samtal per säljare 

Kundtjänstchef – Samtal per agent, svarstid, och missade samtal 

Marknadschef – Inkommande samtal på annonsnummer 

Ekonomichef – Antal samtal per användare 

HR chef – Bemanningsrapport, vilka timmar belastningen brukar vara hög/låg 

VD – Fallbackrapport, antalet samtal som går till exempelvis svarsservice

Vi bjuder på första rapporten

Vi är övertygade om att ni kommer bli "hooked" när ni väl sett en rapport över era viktiga nyckeltal. Därför bjuder vi på prenumerationen av en valfri rapport. Du bestämmer vilken rapport du vill att vi ska bygga och i vilket intervall du vill ha den. Vi bygger och levererar. Kontakta vår support för att beställa gratisrapporten eller teckna hela rapportverktyget.