Svarsgruppsövervakning

Vår funktion Svarsgruppsövervakning gör det enkelt att hålla koll på statistik i realtid och att bemanna svarsgrupperna korrekt. Visa livestatistik över bland annat antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade eller tappade samtal ni har, och få full kontroll över alla era svarsgrupper. 

Dashboard - ingår i tjänsten

Med vårt verktyg kan ni lyfta er servicenivå ytterligare. Ni kan bland annat se vilka som är lediga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade samtal ni har. Tack vare att verktyget är uppbyggt via en webbsida så kan ni välja att visa statistiken på en projektor, TV eller i en mobiltelefon så att ni alltid har full kontroll över era svarsgrupper. Det finns en mängd olika utseenden och teman att välja bland.

Integrera externa system i Dashboarden

Vi har gjort det möjligt att se era övriga IT-system på Dashboarden samtidigt. Ni kan exempelvis se hur många mail-tickets ni har i backlogg, hur många samtal kollegorna ringt och hur många som besöker er webbsida just nu. Möjligheterna är oändliga. Så länge era system har öppna API-er är det enbart fantasin som sätter gränser. Färdiga eller planerade kopplingar finns redan mot exempelvis Zendesk, Upsales, Lime, Salesforce och Superoffice.

Logga in och ut agenter direkt från mobilen...

Administratörer kan enkelt logga in och ut personer ur svarsgrupper allt eftersom belastningen förändras. För att underlätta för administratören kan ni ställa in nyckeltal och målsättningar och få larm via sms eller mail när ni ligger efter med hjälp av tydliga färgkodningar som blinkar och aviserar till exempel att det är för få inloggade eller att kön blivit för lång.

…eller direkt via din softphone

Med svarsgruppsövervakning får du dessutom tillgång till två vyer direkt i din softphone som visar både köstatistik och agentstatistik. Här ser du tillgänglighet och kötider på gruppnivå såväl som agentnivå och kan logga in och ut agenter med ett enda knapptryck.