Referenser

Vi arbetar med alltifrån små till stora företag och här hittar ni några av våra nöjda kunder i varierande storlekar, branscher och geografiska lägen. Gemensamt är att samtliga använder vår prisbelönta växeltjänst, men val av mobiloperatör varierar. Läs gärna deras egna ord om vår tjänst och om oss som leverantör.

​AB Hus- & Villaträdgårdar Lindstedt & Co

Vi ville skaffa oss en modern telefonilösning, och med Uno har vi fått allt vi eftersökte. Många funktioner som hanteras på ett enkelt sätt. 

Fredrik Lindstedt, VD

Abiliteam AB

Vi är väldigt nöjda med Uno. Möjligheten att växla mellan Uno mjuk och telefon har varit perfekt för våra behov samt att supporten alltid svarar snabbt om vi behöver hjälp.

Viktor Hedström, VD

Access Rehab

Vi upplever samarbetet med Uno Telefoni som mycket bra. Den lösning Uno presenterade för oss på Access Rehab var jämförelsevis den bästa med bakgrund av vår kommande expansion. Vi har fått snabb hjälp gällande de frågor som har uppstått och upplever Uno Telefoni som personliga och engagerade. 

Andreas Bjurman, VD

Agero

På Teledesigns rekommendation valde vi växeltjänsten Uno. Uno erbjuder en flexibel lösning som passar oss som konsultbolag perfekt! 

Med kontor i både Stockholm och Malmö och personal som stundtals jobbar ute hos kund, stundtals inne på kontoret låg vår gamla fasta växellösning alltid hopplöst efter. Att få kasta ut den gamla telefonin var en lättnad, och med denna dynamiska lösning med telefoni som en ren tjänst oroar vi oss inte det minsta över telefonibiten inför vår kommande flytt till ett nytt kontor nu i höst.  

Agero hjälper företag att skapa snabba förändringar i sin verksamhet. Förändringar som har en positiv effekt på ekonomi, produktivitet och kontroll. Det gör vi genom att använda ny IT och hela tiden säkerställa verksamhetsnyttan i de system vi utvecklar.  

Mikael Sundström

Agrando

Agrando med 530 företag på kundlistan ger tusentals användare telefonsupport på de olika egenutvecklade IT-systemen. UNO-telefoni är en garant för effektiv supporthantering.

Mikael Jonsson, VD

Andersson Company Byggnads AB

När vi skulle byta telefonväxel till Uno var vi inställda på en del inkörningsproblem och annat strul men det fungerade utan några problem alls. Detta tillskriver vi den hjälp och vägledning Uno gav oss inför och under bytet. En annan bidragande orsak till den smidiga övergången är att Uno upplevs som både enkel att administrera och enkel att  använda. När Uno Telefoni dessutom hjälpt oss minska kostnaderna för mobiltelefonin kan vi inte vara annat än helnöjda.

Jan Andersson, IT- & telefoniansvarig

Ankebo Transport

Vi har använt oss av Uno Telefoni i snart 3 år. Den har fungerat otroligt bra! Den är inte bara kostnadseffektiv, utan också lättanvänd och väldigt lättskött. Ingen krånglade växel eller avgrävda telelinjer. Tack för en riktigt bra service både på försäljningsavdelningen och på supporten. Jag rekommenderar Uno Telefoni med högsta betyg!

Andreas Runwall

Anmedic AB

Efter många år av problemtyngd traditionell växeltelefoni uppgraderade vi för snart 6 månader sedan till Uno Telefoni och vår telelösning har aldrig fungerat bättre!

Hela systemet är problemfritt, lättanvänt och lättskött. Vi rekommenderar Uno Telefoni till alla! 

Anders Kvarnhem

Bellmans Åkeri och Entreprenad

Bellmans Åkeri har varit kund till Uno sedan början av 2013 och har under den tiden erhållit bra och snabb support. Vi har även nyttjat Uno´s öppna API:er för att ge våra kunder information på vår web kring vår tillgänglighet. Direkt på hemsidan visas linjestatus och tillgänglighet i realtid, direkt synkat mot Uno´s växel.

Patrik Sandahl, drift- och IT-chef

Björn Hägglunds Maskiner

Vi har använt UNO i mer än 5 år och uppskattar dess användarvänlighet, flexibilitet och den lättillgängliga och snabba supporten.

Linus Von Schantz

Botkyrka Friskola

Med UNO är vi aldrig svarslösa när våra kunder ringer.

Per Svangren, lärare

Briggs & Stratton

Uno Telefonis telefonilösning har gett oss den kostnadseffektiva flexibilitet vi önskade när vi började leta efter ny leverantör av telefoni. Skillnaden i användarvänlighet var det vi reagerade först på jämfört med vår tidigare leverantör av telefoni.

Nu kan våra medarbetare som arbetar hemma, eller måste vara hemma av annat skäl, vara lika tillgängliga som de som är på kontoret. Alla kan svara på växelsamtal, och vi kan lätt se när någon sitter i möte eller liknande. Från den inringande kunden upplevs det likadant oavsett varifrån vi arbetar. Från mobiltelefonen ändrar man dessutom lätt sin status till "möte" när man kliver in i kundens reception.  

Richard Aulin, Operations Manager Sweden